مطالب مرتبط:
کلنگ زنی 243 پروژه عمرانی در کهگیلویه وبویراحمد در هفته دولت
افتتاح و کلنگ زنی 92 پروژه در شهرستان سمنان همزمان با هفته دولت
افتتاح و کلنگ زنی 243 طرح عمرانی در هفته دولت
138طرح قابل افتتاح و کلنگ زنی هفته دولت در کبودراهنگ
230 پروژه هفته دول در ساری افتتاح و کلنگ زنی می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 مرداد 1403 ساعت 20:502024-08-21فرهنگي

کلنگ زنی یک سالن آمفی تئاتر در آینده ای نزدیک در ملایر 


امیدوارم با حمایت استاندار همدان بتوانیم به زودی سالن آمفی تئاتری با ظرفیت 1000 تا 1200 نفر در مجاورت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با هدف ارتقا ظرفیت حوزه هنری و فرهنگی ملایر، - ایسنا/همدان شهردار ملایر گفت: امیدوارم با حمایت استاندار همدان بتوانیم به زودی سالن آمفی تئاتری با ظرفیت 1000 تا 1200 نفر در مجاورت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با هدف ارتقا ظرفیت حوزه هنری و فرهنگی ملایر، کلنگ زنی کنیم.

مجید فرجی چهارشنبه 31 مرداد ماه در اختتامیه نخستین همایش تئاتر منطقه ای تاک عاشوراییان در ملایر، حمایت از هنر و موضوعات هنری را یکی از اصول همه شهرداری ها در کل کشور و به صورت ویژه در ملایر دانست.

شهردار ملایر با بیان اینکه دو تا پنج درصد بودجه تمام دستگاه های اجرایی به فرهنگ تخصیص داده می شود، گفت: با حمایت شورای شهر ملایر از حوزه فرهنگ و هنر، این مبلغ را تا 10 درصد افزایش دادیم.

فرجی اضافه کرد: امسال حدود 100 میلیارد تومان اعتبار برای حوزه زیرساختی و اجرای برنامه ها و رویدادهای مختلف فرهنگی و هنری در نظر گرفتیم.

وی به هنرمندان اصیل در دهه های مختلف از زمان انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن اشاره کرد و افزود: شهرستان ملایر به این هنرمندان افتخار می کند و به خود می بالد.


برچسب ها: ملایر - اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ - استاندار همدان - فرهنگ و ارشاد - شهردار ملایر
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی یک سالن آمفی تئاتر در آینده ای نزدیک در ملایر 

کلنگ زنی یک سالن آمفی تئاتر در آینده ای نزدیک در ملایر